Turnaus Tampereella kevät 2013

Nknma
Ex Council Member
Posts: 134
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:08 pm
Location: Tampere/Finland

Pistetääs tästäkin ketju pystyyn. Oli sillon Turussa puhe, että järkkäisin keväällä täällä pienen turnauksen. Ajankohtaa oon miettiny niin, että voisi odotella uusien settien ilmestymistä ja toimitusta - ehkä jonnekin maalis-huhtikuulle. Pääsisi sitten heti testaamaan niitä tuoreltaan. Olikos Mikko ja Eero hakemassa omat lappunsa Luresta? Joskus sen jälkeen siis turnattaisiin aikaisintaan. Päiviä tuskin kannattaa vielä tarkemmin sopia, katellaan nyt miten tuo julkaisu etenee.

Formaateista voisi taas äänestellä, mutta ainakin ton 2DGO:n uusilla seteillä haluisin ohjelmaan. Oisko sen lisäks Ardaa ja Sealedia/Challenge-deck turnausta? Veikkaisin, että kahta eri constructed-turnausta ei ainakaan kannata pitää, ettei pakan rakentamisesta tuu kenellekään kynnyskysymys (vaikka joutuuhan joku toki noi ARDAt väsäämään :P)?
User avatar
miguel
Ex NetRep
Posts: 705
Joined: Tue Apr 18, 2006 8:21 am

Oho, täällähän on toimintaa heti kun silmä välttää... :P

Huhtikuu vois olla kiva niin ehtinen viimeistelemään säännötkin uusille korteille. Ei olla Eeron kaa näillä näkymin menossa Lureen joten kusti polkee... Eikä Eero kyl mitää lappuja saakaan! :twisted:

Ollaan pari kertaa pelattu Bardaa ja oon viilaillu systeemejä, nyt jopa melko aloittelijaystävällistä toimintaa (max 5 pelaajaa). Eli mä voin ainakin tuoda hero-pakan sitä varten.
User avatar
miguel
Ex NetRep
Posts: 705
Joined: Tue Apr 18, 2006 8:21 am

Tööt? Jos meinaa tapahtumaa keväälle järkätä niin tarttis varmaan ne päivämäärät lukita. Uusia lappuja on turha odottaa, ei ole tietoa milloin tulee (tai tuleeko sit lopulta ollenkaan).

Vaihtoehtoisesti voidaan tietty siirtää koko homma myöhemmäksi.
Nknma
Ex Council Member
Posts: 134
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:08 pm
Location: Tampere/Finland

miguel wrote:Tööt? Jos meinaa tapahtumaa keväälle järkätä niin tarttis varmaan ne päivämäärät lukita. Uusia lappuja on turha odottaa, ei ole tietoa milloin tulee (tai tuleeko sit lopulta ollenkaan).

Vaihtoehtoisesti voidaan tietty siirtää koko homma myöhemmäksi.
Joo, näköjään tullu lykkäystä noihin lappuihin. Yks miun kesäduuni pitäis selvitä täs kahen viikon sisään (jos saan sen niin miulla on jotain koulutuspäiviä huhti- ja toukokuussa), niin voisin sen jälkeen lyödä päivät lukkoon? Laittakaa toki tähän alle, jos on jo tiedossa päivämääriä mitkä ei varmasti käy. Huhti-toukokuu voisi olla realistisin ajankohta.
User avatar
miguel
Ex NetRep
Posts: 705
Joined: Tue Apr 18, 2006 8:21 am

Jees. Mulla on ainakin tällä hetkellä vielä pelkkää vapaata. :)
karmi
Posts: 48
Joined: Tue Jul 29, 2008 4:54 am

Meikä mestoilla tilanteen niin salliessa.
Nknma
Ex Council Member
Posts: 134
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:08 pm
Location: Tampere/Finland

Potkastaas tämä projekti käyntiin. Onko toiveita päivämäärän suhteen? Miltä kuulostaisi jompi kumpi toukokuun viikonlopuista: 11.-12.5. tai 18.-19.5?
Nknma
Ex Council Member
Posts: 134
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:08 pm
Location: Tampere/Finland

Nknma wrote:Potkastaas tämä projekti käyntiin. Onko toiveita päivämäärän suhteen? Miltä kuulostaisi jompi kumpi toukokuun viikonlopuista: 11.-12.5. tai 18.-19.5?
Meikälle tulikin meno tolle jälkimmäiselle viikonlopulle. Käykö tuo aikasempi päivämäärä vai katotaanko mieluummin kesäkuulta jotain?
User avatar
miguel
Ex NetRep
Posts: 705
Joined: Tue Apr 18, 2006 8:21 am

No mulle ainakin sopii toi 11.-12.5. mut kesäkuussa vois olla lämpimämpää... 8) (ja mulla kesäkuu täysin auki)
User avatar
miguel
Ex NetRep
Posts: 705
Joined: Tue Apr 18, 2006 8:21 am

Eerolle kävis kuulemma kesäkuu myös hieman paremmin. 8)
Nknma
Ex Council Member
Posts: 134
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:08 pm
Location: Tampere/Finland

No miltäs kuulostaisi 8.-9.6. tai sitä edeltävä viikonloppu? Entä Miika, onko menoja noihin aikoihin?
Eero
Posts: 6
Joined: Wed May 30, 2012 10:50 am

Morons! Mulle käy tosiaan lähtökohtaisesti kesäkuun viikonloput (paitsi juhannus). En tiedä vielä kesätöiden työvuoroja ja yksi viikonloppu mul taitaa olla töitä. Sen näkee sitten mikä se on ja pystynkö siihen vaikuttamaan.
There is something in the woods!
Eero
Posts: 6
Joined: Wed May 30, 2012 10:50 am

Työt mulla alkaa 3. kesäkuuta, joten se kuun eka viikonloppu sopii mulle aivan varmasti.
There is something in the woods!
User avatar
miguel
Ex NetRep
Posts: 705
Joined: Tue Apr 18, 2006 8:21 am

Mulle siis käy tosiaan kaikki. :)
Nknma
Ex Council Member
Posts: 134
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:08 pm
Location: Tampere/Finland

Meikälle käy kumpi vaan noista viikonlopuista. Miten vaan saadaan maksimoitua pelaajamäärä. Ilkka ois kai kanssa tulossa ja Lappeenrannan tyypeiltä ootan vielä vastausta.
Post Reply

Return to “Finnish MECCG Community”